Welkom op de websitepagina van de SO-SBO groep!

Deze groep is een samenwerkingsgroep binnen het gebouw van SBO De Verrekijker. De leerlingen in deze groep beschikken over een toelaatbaarheidsverklaring SO (Speciaal Onderwijs) en staan ingeschreven bij de Prins Willem Alexanderschool. Doel binnen deze setting is de onderwijsbehoeften van de leerling expliciet in beeld te brengen en hen, daar waar mogelijk, op termijn te laten instromen in het SBO (Speciaal BasisOnderwijs). Na een observatieperiode wordt advies gegeven over de best passende onderwijscontext.

• Laura K

Laura Knoops

Groepsleerkracht SO-SBO
    (ma-di -vr)

• Anne Aeckerlin

Groepsleerkracht SO-SBO
    (do)

• Lotte van Dongen

Onderbouw
    (ma-do-vr)

• Angela Reizi

Onderbouw
    (di-wo-vr)

• Sander

Sander de Kuijper

Bovenbouw, Middenbouw, Onderbouw
    Sport & Spel
    (ma t/m vr)

Nieuws uit SO-SBO onderbouwgroep

Maandag 28 augustus 2023

De scholen zijn weer begonnen

Maandag 15 mei 2023

Schoolreisje 16 mei 2023

Algemene informatie

* De schooltijden van de leerlingen van de SO-SBO groep zijn als volgt:

• Maandag, dinsdag en donderdag van 08.30 tot 15.00 uur;
  • Woensdag en vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur.

De leerlingen gaan direct naar binnen bij aankomst op school en direct naar huis na schooltijd.

* Wij maken gebruik van leerlingadministratiesysteem ParnasSys. Hierin worden niet alleen de persoonlijke gegevens van uw kind geregistreerd, maar ook de toetsuitslagen uit het LeerlingVolgSysteem, de absenties, uw privacyvoorkeuren en nog veel meer. U krijgt aan het begin van de schoolloopbaan van uw kind een link toegestuurd waarmee u in ParnasSys kunt inloggen. Zo blijft u altijd op de hoogte!

* Ook maken we gebruik van Parro, de communicatie app van ParnasSys. Via deze app krijgt u regelmatig informatie, wetenswaardigheden of leuke feitjes te zien.