Welkom op de websitepagina van Bovenbouwgroep 2A!

Voor de schoolverlaters in deze groep gaat het een belangrijk jaar worden: de keuze wordt gemaakt voor het voortgezet onderwijs. Het voorlopig advies hiervoor is vorig schooljaar al door u ontvangen.

• Lennart

Lennart Geertsen

Groepsleerkracht Bovenbouw 2A

Ingrid Driessen

Groepsleerkracht Bovenbouw 2A

• Stijn

Stijn Fuchs

Bovenbouw
    (ma-wo-do-vr)

• Femke

Femke Liebregts

Bovenbouw

• Sander

Sander de Kuijper

Bovenbouw, Middenbouw, Onderbouw
    Sport & Spel

Nieuws uit Bovenbouwgroep 2A

Maandag 28 augustus 2023

De scholen zijn weer begonnen

Maandag 15 mei 2023

Schoolreisje 16 mei 2023

Algemene informatie

*De schooltijden zijn op maandag, dinsdag en donderdag van 08.30 tot 15.00 uur en op woensdag en vrijdag van 08.30 tot 12.15 uur.

* De leerlingen gaan direct naar binnen bij aankomst op school en direct naar huis na schooltijd.

* De kinderen vanaf de middenbouwgroepen komen zelfstandig het schoolgebouw binnen. Wij vinden het belangrijk dat kinderen in de basisschoolperiode leren om stapsgewijs om te gaan met hun vrijheid. Dat heeft te maken met zelfstandig worden en verantwoordelijkheid nemen.

* Wij maken gebruik van leerlingadministratiesysteem ParnasSys. Hierin worden niet alleen de persoonlijke gegevens van uw kind geregistreerd, maar ook de toetsuitslagen uit het LeerlingVolgSysteem, de absenties, uw privacyvoorkeuren en nog veel meer. U krijgt aan het begin van de schoolloopbaan van uw kind een link toegestuurd waarmee u in ParnasSys kunt inloggen. Zo blijft u altijd op de hoogte!

* Ook maken we gebruik van Parro, de communicatie app van ParnasSys. Via deze app krijgt u regelmatig informatie, wetenswaardigheden of leuke feitjes te zien.

* In de bovenbouwgroepen wordt er geen informatieboekje meer verstrekt. Alle informatie zal u bereiken via de Parro app.

* Op het moment dat een leerling niet naar school kan komen vanwege een quarantaine advies, zal de leerkracht van uw kind contact opnemen met u als ouder. In gezamenlijkheid kan dan worden afgestemd op welke wijze er een onderwijspakketje kan worden samengesteld. Dit is dus te allen tijden maatwerk.